Răbdarea

Răbdarea
poezie [ ]

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

2009-04-29  |     |

Probabil că nu ai ascultat
sunetul apei
măcinând granitul,
nu trăieşti îndeajuns să vezi
nimicul din stâncă adevărul apei-
defileul

Nu vezi zdroaba vântului
când numără firele de nisip
rânduindu-le calculat în dune
nu trăieşti să auzi capodopera
orchestrei de buciume în piatră

Asemenea apei, ţi-ai crescut
adevărul în carnea voinţei mele,
asemenea vântului îţi cânţi
jalea în oasele sufletului meu

Ca şi aluatul frământat de mâini dolofane
mă întinzi şi mă arzi în cuptor
ca pe o pâine
mă tai şi mă mesteci.

De ţi-aş înveli piciorul
mai uşor s-ar roade opinci de oţel,
m-ai călca până când aş fi
asemenea tălpilor tale

~ de ghilgames pe 29/04/2009.

Lasă un răspuns

 
