Ieri

Ieri
personale [ ]

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

2009-04-29  |     |

Ieri,
E cumplit, trăieşte doar în imaginaţia mea,
Tot ce voi spune despre ieri
Nu s-a întâmplat vreodată.

Mă uit la filmul pe care l-am văzut
Ascult ştirile şi citesc ziarul de ieri,
În mine, astăzi, toate se întâmplă altfel,
Ieri, e o pată oarbă în care mă pipăi,
Asemeni unui nevăzător care loveşte cu băţul asfaltul.

Mi-e greu să adun risipirea timpului,
Mă simt ca o sită în care e cernută vremea
Tot ce păstrez e numele pe o bucată plasticată.
De fiecare dată verific de două sau trei ori
dacă sunt eu. Mi se pare că sunt diferit.

Timpul nu e împărţit între ieri şi mâine,
Ieri + Mâine = ieri, mâine = 0,
Ieri + Astăzi = ieri, astăzi = 0,
Astăzi + Mâine = 0, ieri= constantă,
Tot ce am, e subîntins de ieri.
Ieri=(-)0.

~ de ghilgames pe 29/04/2009.

Lasă un răspuns

 
