Ascultare

Ascultare
poezie [ ]

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

2009-04-29  |     |

Îmi plec urechea, la fel de fidel.
Cândva, obişnuia să îmi placă,
să fiu zdrobit sub strânsoarea metaniei.
Mă plecam de sus, din voia mea, eram un preş,
pe care călcau cuvintele tale.
Azi, nu ştiu de ce, m-am înnegrit,
mă simt ponosit, nu mai sunt cârpa
bucuroasă să îţi ferească piciorul
să se plieze, să fie una cu talpa ta.
Mă simt murdar, îmbuibat, am carnea răzvrătită.
Smulge-mă sau aruncă-mă, nu mă lăsa în cerul gri
singur, electrizat, mă voi risipi ca norul în picătura
de apă a ploii.
Încheagă-mă, uneşte-mă, pentru mine, iadul e sus,
în cerul în care se face voia mea.
~ de ghilgames pe 29/04/2009.

Lasă un răspuns

 
